Daca ai avut iPhone-ul reparat de catre un service neautorizat Apple, ar trebui sa te gandesti de 2 ori inainte de a efectua noul update al sistemului de operare iOS. Pentru inlocuire geam iPhone la un service autorizat, intra pe ServiceGsm.ro!
Compania din Cupertino se pare ca isi “strica” intentionat device-urile, acestea afisand celebra deja “Error 53”, pe orice device care a fost reparat de un service neautorizat Apple, adica 3rd party.
Aceasta Eroare 53 sau Error 53 afecteaza handset-urile carora le-a fost reparat Touch ID-ul, chiar si daca acesta nu a fost schimbat in totalitate, ci doar s-au efectuat interventii minore asupra lui, de catre un service ce nu este in sfera partenerilor Apple, neautorizat.
Dupa umila noastra parere, asta e o tampenie din partea companiei. Am putea-o numi chiar marlanie si nu consideram ca am fi destul de drastici.
Lasand umilele noastre pareri la o parte si continuand cu descrierea problemei in sine, constatam ca exista un numar ridicat de utilizatori ce declara ca device-urile au incetat sa mai functioneze, dupa ce au executat un update la ultima versiune de iOS.
Userii se plang ca aceste probleme au inceput sa apara in luna Septembrie 2014, perioada in care s-a lansat iPhone 6, dar frecventa plangerilor a crescut substantial in ultimele luni, pana in timpul prezent.
Cateva forum-uri de specialitate dar si canalele de suport online ale companiei, Reddit si alte publicatii, sunt pur si simplu inundate de plangerile utilizatorilor care s-au confruntat deja cu aceasta problema.
Intr-un interviu acordat celor de la The Guardian, Apple a recunoscut ca exista pe piata multe handset-uri iPhone, care s-au stricat pur si simplu din cauza acestui bug. Compania spune ca face intentionat asta, pentru a feri userii de incercarile frauduloase de utilizare a device-ului, in special pentru cazurile in care acesta a fost furat, oprind senzorul Touch ID.
Dar problema din cate se pare, merge si mai departe de atat: se pare ca nu sunt afectate numai device-urile care au avut senzorul Touch ID inlocuit de catre un service 3rd party, ci si cele carora le-a fost inlocuita orice alta componenta de la interior, oricat de minora ar parea la prima vedere.
Dupa cum declara un utilizator pe Reddit, “Mi-am inlocuit display-ul iPhone 6-lui meu la un service bun, dar neautorizat Apple si mi-am invatat lectia.
Dupa primirea telefonului, am facut un update si am constatat ca senzorul Touch ID nu mai functiona. M-am intors la service, depanatorul respectiv a fost un tip de treaba, a inteles imediat problema si mi-a pus la loc butonul original de Home, desi acesta era crapat intr-un anumit loc.”
Utilizatorul, continua ceva mai tarziu utilizand acelasi forum, prin “ Totusi, telefonul nu mai functiona nici chiar dupa acest lucru. Am incercat un nou update al sistemului via iTunes si am primit imediat Error 53, iar acum telefonul meu nu arata decat logo-ul de conectare la iTunes.
Sunt dezamagit total de aceasta companie. Reparatiile la un service acreditat de ei, m-ar fi costat dublu, daca nu triplu…”. Deci, cam aceeasi concluzie la care am ajuns si noi, mai sus.