Incepand cu anul 2014 Huawei a fost prima companie chineza care a ajuns in topul celor 100 de branduri globale. Astfel strategia Huawei a preluat stilul occidental iar din 2016 ajungea pe locul 70 in topul celor 100 de branduri globale.
Cu toate ca se afla in topul producatorilor de echipamente tehnologice, a inceput sa lanseze pe piata telefoane inteligente care au ajuns la stadiul de concurenta. Produsele si serviciile oferite de companie se afla deja pe piata in peste 170 de tari si deservesc o treime din populatia de pe glob. Viziunea Huawei este de a imbogati viata prin comunicare.
Inca din 2017 Huawei a anuntat seria Huawei Mate 10 care isi propune inovatie in aplicatiile mobile prin combinarea hardware-ului inovator, chipset-ului Kirin 970 si versiunii EMUI8.0.
In octombrie 2018 performanta a fost adusa la lumina prin Huawei Mate 20 Pro prin sistemul Kirin 980, acesta din urma fiind cel mai dens si cel mai performant chipset pentru dispozitive cu inteligenta artificiala pe plan mondial.
Huawei Mate 30 Pro este surpriza de mari proportii de la Huawei unde se asteapta ca autonomia bateriei sa fie usor imbunatatita. Huawei Mate x va fi lansat in Romania in vara acestui an, insa probabil nu multi romani isi vor permite costurile ridicate chiar daca performanta depaseste cu mult brandurile pe care deja le cunoastem.
Costul mare este dat de investitiile in cercetare, componentele foarte scumpe si bineinteles costurile mari pentru fabricarea lui. Vor exista iubitori de tehnologie care vor primi cu bratele deschise provocarea.
Compania isi propune, asa cum spunea Richard Yu, sa devina cea mai mare marca de telefonie mobila pana in 2020.
In anul 2018 Huawei a fost al treilea mare brand pe piata mondiala. A depasit toate brandurile chineze datorita investitiilor foarte mari de la an la an in cercetarea si dezvoltarea tehnologiei smartphone.
Daca la inceput marca nu era cunoscuta, in scurt timp brandul a ajuns sa produca o gama variata de terminale mobile, incepand de la telefoane ieftine pentru orice buzunar si ajungand la smartphone-uri de top care au inceput deja sa prezinte concurenta pe piata.
Initial au lansat smartphone-uri de nivel mediu oferind operatorilor de telefonie mobila acorduri avantajoase pentru preturile cu abonament pentru ca mai apoi sa scoata pe piata telefoane performante in special dual -SIM, fapt care a contribuit la o buna crestere in vanzari.
Potrivit unui studiu al pietei 88% dintre romani sunt deja familiarizati cu inovatiile in ceea ce priveste tehnologia de ultima ora referitoare la inteligenta artificiala. Atunci cand vine vorba despre achizitionarea unui telefon cu inteligenta artificiala primul criteriu probabil se refera eficientizarea consumului de energie si rezistenta bateriei.
Raportul calitate-pret este foarte bun, atat la telefon Huawei, baterie Huawei sau alte accesorii, cat si la functiile sau sistemul de operare putin modificat dar mai bogat si intuitiv.
In ultimii trei ani compania a cunoscut o evolutie si o popularitate lucru care a dus la ridicarea preturilor. Compania a ajuns la o crestere uluitoare si rapida a vanzarii telefoanelor datorita multor modele de telefoane mai ieftine care se pot vinde in cantitati mari la preturi accesibile.
Huawei se pare ca doreste sa fie pe locul intai in lume in ceea ce priveste vanzarile. Urmatorii ani ne vor pregati pentru o crestere a pietei brandului Huawei, chiar dominarea pe piata chineza si expansiunea rapida pe pietele emergente.
Se pare ca Huawei a depasit pentru prima data Apple, reusind sa conduca piata smartphone-urilor din China. Preturile telefoanelor difera in functie de caracteristicile pe care acestea le detine.
Sistemul de operare Android ramane totusi cel mai cautat, fiind accesibil, permisiv si usor de manipulat in ceea ce priveste aplicatiile. In functie de buget piata din Romania ofera o gama larga de telefoane fie cu abonament fie cumparate din magazin in functie de preferintele si bugetul fiecaruia.
Alegerea telefonului pentru omul de rand este dupa buget, dar iubitorii de tehnologie vor alege telefonul in functie de review-urile noutatilor si campaniilor lansate de marile branduri care se pare ca in ultimii ani ne invaluie frumos cu tehnologia, pe care altadata o citeai in carti science-fiction sau o vedeai in filme.
Imposibilul si-a gasit incet locul in viata noastra.