Este o idee buna sa apelezi la o agentie imobiliara intr-un astfel de caz? Si, daca va decideti sa faceti acest lucru, cum gasiti un broker in care sa aveti incredere? In randurile de mai jos veti gasi beneficiile si aspectele negative ale utilizarii unui agent imobiliar intr-o tranzactie imobiliara, precum si cele mai bune sfaturi pentru alegerea unei agentii imobiliare.
Avantajele utilizarii unei agentii imobiliare
Fie ca vindeti sau inchiriati un apartament, o casa sau o intreaga cladire, agentiile imobiliare profesioniste va pot ajuta in fiecare etapa a procesului:
Pe piata
Daca va decideti sa va vindeti singur proprietatea, va trebui sa dedicati mult timp si efort procesului – va trebui sa puneti locuinta in stare buna de comercializare, sa faceti fotografii, sa pregatiti si sa publicati un anunt de vanzare, sa aranjati vizionari etc. In plus, din cauza lipsei de experienta si a lipsei de cunostinte in domeniu, puteti face greseli grave care ar putea face ca proprietatea dvs. sa ramana pe piata pentru o perioada lunga de timp. Spre exemplu, daca vrei sa iti cumperi o casa Tunari, o agentie te va ajuta sa o identifici pe cea mai potrivita.
Daca apelati la o agentie imobiliara, nu veti mai avea nevoie de tot acest haos – expertii se vor ocupa de tot pentru voi. In plus, avand in vedere ca au multa experienta, profesionistii vor fi capabili sa va prezinte proprietatea in cel mai bun mod posibil, ceea ce va duce la un interes puternic si va atrage multi potentiali cumparatori. De asemenea, nu uitati ca agentii imobiliari buni au o baza de date cu clienti si este destul de realist ca acestia sa aiba deja un candidat pentru proprietatea voastra.
Mai este un lucru: daca va postati anuntul pe cont propriu, unii brokeri fara scrupule il pot copia si va pot face reclama la proprietatea dvs. fara ca dvs. sa banuiti acest lucru. Acest lucru poate avea consecinte foarte negative, deoarece cu cat proprietatea voastra are mai multe duplicate, cu atat isi pierde unicitatea si valoarea sa scade. Daca sunteti reprezentat de un agent profesionist, acest lucru nu se poate intampla.
Marketing
Agentii imobiliari cunosc foarte bine piata. Publicitatea oricarui produs este cruciala pentru succesul acestuia pe piata. Avand in vedere faptul ca peste 90% dintre cumparatori provin de pe internet, prima impresie pe care cei interesati o vor avea despre proprietatea voastra va fi din prezentarea online a acesteia. Lista voastra va genera cel mai mare interes in primele doua saptamani de la publicare, asa ca este important sa va prezentati proprietatea pe piata in cel mai bun mod posibil inca de la inceput.
O agentie profesionista va poate ajuta foarte mult in aceasta privinta. Expertii va vor fotografia proprietatea folosind o metodologie stabilita pentru a se asigura ca aveti o reprezentare vizuala pozitiva. In plus, un profesionist poate descrie si prezenta proprietatea intr-un mod care sa trezeasca interesul cumparatorilor si, prin urmare, sa duca la mai multe vizionari.
Agentiile imobiliare au o practica consacrata de promovare a proprietatilor, care s-a dovedit a fi eficienta si de care veti putea beneficia daca decideti sa apelati la serviciile profesionistilor.
1 comment
Din perspectiva mea, utilizarea unei agenții imobiliare poate fi o alegere bună în unele cazuri, mai ales dacă nu aveți experiență în domeniul imobiliar și nu aveți timp sau resurse pentru a vă vinde sau închiria proprietatea singur. Un broker imobiliar profesionist vă poate ajuta să obțineți cel mai bun preț pentru proprietatea dvs., să gestionați publicitatea și să atrageți mai mulți potențiali cumpărători sau chiriași.
Comments are closed.