Pentru a reusi in mediul digital care se arata din ce in ce mai competitiv, nu ai de ales decat sa incerci sa te afli mereu cu un pas inaintea rivalilor tai de afaceri.
Intelegerea esecurilor altora si salvarea bugetului si a eforturilor personale pentru ca acestea sa nu fie facute in zadar reprezinta deja o metoda valoroasa, dar care are nevoie de o abordare minutioasa si instrumente puternice in arsenalul personal. Doar in acest fel sunt sanse sa puteti invata si castiga mai mult, iar apoi sa folositi acea perspectiva pentru a lua decizii mai bune pentru propria afacere. Pentru a afla cu usurinta ce fac concurentii pot apela la instrumentele speciale cu care poti spiona afacerile lor.
Recomandarea noastra best seo spy tools un site de unde te poti abona la cele mai bune tooluri SEO la cele mai mici preturi. Noi am luat de aici intreg pachetul pentru un abonament lunar mai mult decat rezonabil iar conturile sunt premium.
SEMRush si WhatRunsWhere sunt doua dintre aceste instrumente pe care ar fi bine sa le aveti in vedere. Cu ajutorul SEMRush, va puteti avanta in strategiile de publicitate si activitatile de marketing PPC ale concurentilor si puteti sa investigati cele mai profitabile cuvinte-cheie platite si cele mai de succes campanii de anunturi – tot ce trebuie sa faceti este sa introduceti un nume de domeniu al concurentului, iar toate acestea va sunt oferite. Vazand bugetele estimate ale concurentilor si analizand modul in care au functionat unele anunturi, puteti beneficia de experienta lor pentru a realiza propriul buget fara a esua in propria afacere.
WhatRunsWhere este un alt instrument utilizat pentru urmarirea anunturilor, un instrument care va ajuta sa cercetati in cazul in care concurentii fac publicitate. Un lucru minunat legat de acest instrument este accesul la date istorice (peste 5 ani). Nu numai ca acest lucru va permite sa examinati strategiile actuale, dar ofera o imagine de ansamblu asupra modului in care strategiile lor au evoluat in timp si cu ce au experimentat concurentii pentru a ajunge in faza actuala.
Cu ajutorul acestor doua instrumente aveti sansa sa descoperiti cuvintele cheie platite de concurenti, cele mai bune anunturi si cei mai buni editori de anunturi.
SimilarWeb Pro este un alt instrument excelent pentru a avea permanent privirea indreptata spre concurenti si pentru a descoperi ideile care pot fi puse in practica pentru o afacere de succes. Acest instrument ofera tot felul de informatii despre nivelurile de trafic ale concurentilor, sursele si distributia pe canale a acestora. In plus, SimilarWeb arata angajamentul care vine cu traficul respectiv: vizitele zilnice medii, durata medie a vizitei, numarul de pagini pe vizita si rata de respingere.
Unul dintre lucrurile pe care trebuie sa le folositi la acest instrument este optiunea de informatii despre public care ofera date despre geografie (procentajul traficului trimis de fiecare tara) si interesele publicului (categorii si subiecte). Aceste informatii pot fi o baza solida pentru generarea de noi idei de continut, adaptarea acestora pentru fiecare audienta si lucrul cu valorile corecte.