Optimizarea SEO implica mai multe etape importante si totul porneste de la audit, in functie de acesta urmand sa fie configurata o campanie SEO care sa imbunatateasca site-ul. Strategia este efectuata in functie de acest audit, insa cea mai buna metoda de a obtine toate datele este utilizand pachete de tipul seo group buy, in care mai multe tooluri iti pot fi de folos pentru a face un audit corect.
Auditul SEO cuprinzator iti ofera numeroase informatii si cunostinte cand vine vorba despre identifficarea problemelor pe care un site web le are. Din nefericire, auditul detaliat implica foarte mult timp si bani atunci cand este facut manual. Din acest motiv, instrumentele pentru SEO se vor dovedi cea mai buna solutie pentru a face economii.
Aceste instrumente vor reduce timpul si pot sa coste chiar la mai putin de jumatate din pretul auditului oferind totodata si rezultate de calitate.
Spre exemplu, Screaming Frog este un instrument foarte bun, de crawling, care identifica o serie de informatii importante pentru auditul SEO cum ar fi paginile lipsa, paginile fara titluri, paginile fara descrieri meta, paginile cu broken links, paginile cu o adancime slaba, erorile serverului si altele.
Alte instrumente cum ar fi SEM Rush si Majestic au rolul de a automatiza complet procesul acesta si ofera o serie de informatii extrem de usor de citit pe care le prezinta sub forma de rapoarte. Toate aceste rapoarte pot fi generate la costuri foarte mici raportat la costul unui audit manual.
Aceste rapoarte reprezinta foi de parcurs pentru ceea ce trebuie sa fie stabilit pe un site, de la SEO de pagina la SEO de continut si pana la viteza de incarcare si likuri. A lucra la un audit SEO se dovedeste cea mai sigura metoda pentru a demara campaniile de SEO in mod corespunzator.
Dupa audit se va trece la determinarea cuvintelor cheie potrivite pentru campania ta de SEO. Gasirea acestor cuvinte se va dovedi mai simplu de mentionat decat de facut. Nu este de ajuns sa identifici doar termenii din industrie care au un volum de cautare cat mai decent si o concurenta scazuta. Sunt si alti factori in joc. Spre exemplu, intentia existenta in spatele termenilor de cautare este foarte importanta si acum conteaza foarte mult.
Instrumentele SEO te ajuta sa identifici cuvintele cheie la care poate nu te-ai gandit pana acum. Aceste instrumente vor genera cuvintele cheie si variatiile conexe care pot sa fie folosite in mai multe tipuri de continut. O metoda de a le gasi este prin analiza concurentilor. Un alt mod este sa vezi care sunt termenii pe care deja ii ai pe site si in ce pozitie te aflii sau care sunt termenii care pot sa te ajute mai mult si pe care poti sa ii integrezi in campaniile de optimizare pentru long tail.
Site-ul tau este deja clasat pentru unele cuvinte insa nu este chiar bine pozitionat pe ele si de aceea ai nevoie de o strategie buna pentru a obtine o pozitie de top pentru cautarea respectiva. Utilizeaza cele mai moderne tooluri de SEO si vei obtine cele mai importante avantaje.