Tricourile sunt cele mai importante articole de vestimentatie din garderoba fiecaruia. De la cei mici si pana la cei mari, de la copii la adulti si de la nepoti la bunici, cu totii poarta tricouri, iar mai nou, barbatii isi indreapta atentia spre https://www.tricouri-misto.ro/personalizate/barbati, de unde isi aleg diferite modele de tricouri personalizate.
Tricourile sunt realizate in general dintr-o tesatura intinsa, usoara si ieftina si sunt usor de curatat. Fabricate in mod obisnuit din bumbac textil intr-un tricotaj, aceste articole de vestimentatie au o textura distincta si sunt pliabile in comparatie cu camasile confectionate din tesatura.
Unele versiuni moderne au un corp realizat dintr-un tub tricotat continuu, produs pe o masina de tricotat circular, astfel incat torsul sa nu aiba cusaturi laterale. Fabricarea tricourilor a devenit extrem de automatizata si poate include taierea tesaturii cu un laser sau un jet de apa.
Tendinte
Tricourile au fost purtate initial sub alte articole de vestimentatie, dar acum sunt purtate frecvent ca singura piesa de imbracaminte de pe jumatatea superioara a corpului, in afara de posibil sutien sau, mai rar, vesta. Tricourile au devenit de asemenea, un mediu pentru auto-exprimare si publicitate, cu orice combinatie imaginabila de cuvinte, arta si fotografii expuse.
Un tricou se extinde de obicei pana la talie. Au fost dezvoltate variante ale tricoului, precum cele cu gulerul in V. Moda hip hop apeleaza la tricouri largi si lungi, care se pot extinde pana la genunchi.
Tricourile lungi sunt, de asemenea, purtate de femei drept camasi de noapte. O tendinta din anii 1990 in imbracamintea pentru femei a implicat un tricou croit strans sau topuri suficient de scurte pentru a dezvalui mijlocul.
O alta tendinta mai putin populara este purtarea unui tricou cu maneca scurta, de culoare contrastanta, peste un tricou cu maneca lunga, cunoscut sub numele de straturi. Se numesc tricouri care sunt stranse la corp, tricouri montate, croite.
Cresterea cumparaturilor online la inceputul anilor 2000 a provocat o proliferare de noi idei si tendinte de tricouri. Inovatiile au inclus tricoul flip-up, pe care purtatorul il poate ridica si intinde peste cap pentru a afisa un imprimeu interior si imbracaminte cu imprimeu complet.
Odata cu ascensiunea retelelor de socializare si a site-urilor de partajare video au venit si numeroase tutoriale despre proiecte de tricouri DIY. Aceste videoclipuri ofereau in mod obisnuit instructiuni despre cum puteti modifica o camasa veche intr-o forma noua, mai la moda.
Mesaje expresive
Incepand cu anii 1960, tricourile au inflorit ca forma de exprimare personala. Inca din anii ’70, tricourile imprimate pe ecran au reprezentat o forma standard de marketing pentru produsele majore de larg consum americane.
De asemenea, tricoul a fost folosit de obicei pentru a comemora un eveniment sau pentru a face o declaratie politica sau personala. Incepand cu anii 90, a devenit o practica obisnuita pentru companii de toate dimensiunile sa produca tricouri cu logo-urile sau mesajele lor corporative, ca parte a publicitatii lor generale.
De la sfarsitul anilor ’80 si mai ales din anii ’90, tricourile cu logo-uri au devenit populare, in special in randul adolescentilor si adultilor tineri. Aceste articole de imbracaminte le permit consumatorilor sa-si pastreze gustul intr-un mod ieftin, pe langa faptul ca sunt decorative.
Chiar si acum la inceputul anului 2020, tricourile personalizate, cu sau fara logo-uri se poarta. Cei care poarta tricouri cu logo-uri, o fac de multe ori pentru a promova diferite firme, afaceri, etc.
Cei care insa poarta tricouri personalizate pe care le aleg special de pe https://www.tricouri-misto.ro/personalizate/barbati, aleg sa poarte asemenea articole vestimentare pur si simplu pentru a iesi in evidenta. Unii aleg tricourile personalizate pentru a transmite diferite mesaje. Altii poarta tricourile personalizate pentru ca pur si simplu li se par amuzante, mai ales cele cu mesaje haioase.
Exista de-asemenea persoane care aleg sa poarte tricouri personalizate, in momentul in care isi doresc sa promoveze un eveniment. De exemplu, atunci cand are loc un concurs, organizatorii pot imparti tricouri pentru a fi purtate cu scopul de a promova evenimentul.
Exista persoane care poarta tricouri personalizate atunci cand merg la stadion pentru a-si sustine favoritii, sau cand merg la sala de sport. Exista si persoane care poarta tricouri personalizate pentru ca doresc sa ironizeze alte persoane, prin mesajele imprimate pe tricouri.
Nu exista asadar o regula scrisa datorita careia, oamenii aleg sa poarte tricouri personalizate. Pur si simplu, fiecare poate alege sa poarte un astfel de tricou, cand si unde doreste.
Tot ce conteaza insa la urma urmei, indiferent ca discutam despre tricouri personalizate sau tricouri simple, care nu au absolut nimic imprimat, este faptul ca, acestea sunt cele mai populare articole de vestimentatie, si ca fiecare persoana care poarta un tricou, se simte confortabil.
Tricourile sunt cele mai versatile si cele mai lejere articole de vestimentatie, iar din acest motiv, nu trebuie sa fim surprinsi de faptul ca de la mic la mare, toata lumea iubeste aceste articole de imbracaminte.