In ziua de azi, a fi vizibil pe motoarele de cautare va permite sa captati un volum de clienti potentiali calificati in procesul de cumparare. Fie ca este pe computerul lor la serviciu sau pe mobil noaptea in fata jocului, potentialii dvs.
Clienti cauta produsele si serviciile dvs. pe Google. Inainte de a ne concentra asupra beneficiilor unei campanii de referinta Google Ads pentru strategia web a IMM-ului dvs., sa recapitulam principalele modalitati existente de a va dezvolta vizibilitatea pe Google:
-Cautare platita Google Google Ads (SEM);
-Referinte naturale (SEO);
Permitandu-va sa apareti in rezultatele platite si „naturale” ale Google, aceste doua canale de achizitie ofera beneficii complementare si merg bine impreuna, la fel ca Ross si Rachel (dar nu ca pizza si ananasul care nu au nimic de-a face cu fiecare). alte!).
Intr-adevar, SEM (“Search Engine Marketing”) ofera rezultate rapide desi depinde de o investitie in publicitate in timp ce SEO este lucrat in timp dar genereaza trafic calificat “gratuit” si mai durabil.
Spre deosebire de referinta naturala care necesita eforturi regulate in timp pentru a-si atinge locul in rezultatele cautarii Google, referinta Google Ads va permite sa va pozitionati instantaneu in partea de sus a paginii pe cuvintele cheie cele mai cautate de clientii vostri tinta.
Google Google Ads este, prin urmare, o modalitate excelenta de a genera rapid trafic calificat catre site-ul vostru web, mai ales daca nu aveti prea multa rabdare. Alegand optimizare SEO Bucuresti clientii beneficiaza de servicii incontestabile!
Aceasta caracteristica a SEM il face unul dintre instrumentele de publicitate online ale IMM-urilor si companiilor tinere care trebuie sa obtina rezultate de marketing imediate. In doar cateva clicuri, Google Google Ads si Bing Ads permit site-ului vostru sa fie plasat in fata unor tinte calificate si gata sa va consume produsele si serviciile.
Aveti putini bani in portofel? Va intelegem. Nu va panicati! Controlul cheltuielilor este total pe platforma de publicitate Google Ads. Voi decideti cat sunteti dispus sa platiti cel mai mult pentru un clic pe unul dintre anunturile voastre si cat buget doriti sa cheltuiti in fiecare zi.
In plus, sunteti facturat doar atunci cand un utilizator da clic pe anuntul vostru: daca il vede, dar nu face clic pe el, nu platiti nimic! Astfel, fara surprize neplacute sau plati anticipate. Aveti control deplin asupra cheltuielilor voastre si beneficiati de o transparenta fara echivoc.
Optiunile de directionare pentru promoare Google Ads sunt puternice si extrem de precise. Aveti optiunea de a afisa reclamele numai persoanelor care manifesta un interes puternic pentru produsele si serviciile voastre.
Cele trei metode principale de directionare SEO Google Ads sunt:
-Directionare geografica;
-Directionarea lingvistica;
-Directionare in functie de dispozitiv (mobil, desktop, tableta);
Directionarea geografica este un exemplu de una dintre cele mai eficiente optiuni de directionare in SEO si promovare Google Ads. Aveti posibilitatea de a viza numai tarile, regiunile, orasele sau chiar codurile postale care va intereseaza.
De asemenea, alte elemente, cum ar fi directionarea in functie de limba, va ajuta sa va asigurati relevanta campaniei voastre SEO Google Ads.